Trainingen van Career Services voor PhD

Een gezonde werk-privé balans, interpersoonlijke vaardigheden en loopbaanoriëntatie hebben een positieve invloed op je productiviteit en welzijn in je werk. Met onze trainingen kun je werken aan je employability skills. Dit is een lange termijn investering, want je kunt deze skills gebruiken bij elke uitdaging die je tegenkomt in je loopbaan. Zowel binnen als buiten de wetenschap.

De trainingen in categorie 1 en 2 zijn specifiek ontwikkeld voor alle promovendi van de UU. Je bent ook welkom als je onlangs bent gepromoveerd. De trainingen in categorie 3 zijn zowel voor promovendi als voor alle derdejaars bachelor- en masterstudenten en recent afgestudeerden. Nieuwe data worden driemaandelijks gepubliceerd.

Ons no-show beleid

Wij bieden graag gratis diensten aan vanuit Career Services aan alle studenten en promovendi van de Universiteit Utrecht. Echter: gratis betekent niet vrij van verantwoordelijkheden. Onze activiteiten zijn regelmatig ruime tijd van tevoren volgeboekt. Voor iedere late annulering of no-show, hebben we anderen moeten teleurstellen. Dit is hoe we te werk gaan:

• Wanneer je je voor een activiteit hebt aangemeld, verwachten we dat je de activiteit daadwerkelijk bijwoont;

• Wanneer je je afspraak of workshop moet annuleren, doe dit dan zo vroeg mogelijk, uiterlijk 24 uur van te voren;

• Wanneer je niet komt opdagen zonder kennisgeving, kun je gedurende acht weken niet meer deelnemen aan activiteiten van Career Services. Twee no-shows betekent dat je niet meer kunt deelnemen voor de rest van het studiejaar;

• Eventuele betrokken partner bedrijven of organisaties zullen op de hoogte zijn van het feit dat jij zonder bericht niet bent komen opdagen.

Ontwikkeling en Welzijn

Wil jij weten wat de mogelijkheden zijn op het gebied van ontwikkeling op zowel academisch als persoonlijk gebied? Vanuit de Universiteit Utrecht bieden we verschillende activiteiten aan op het gebied van begeleiding, ontwikkeling en welzijn. Zo geven we bijvoorbeeld trainingen en advies op maat, zijn er studiegroepen of kan je met een coach of medestudent in gesprek gaan.

Klik hier voor meer informatie