Je kunt bij je studiepunt terecht met vragen over je studieprogramma, roosters, examens, toestemming voor keuzevakken buiten de opleiding en vrijstellingen. Je kunt hier ook een afspraak maken met de studieadviseur of de stagecoördinator. Hieronder staan de contactgegevens van alle studiepunten.

 Bij Student Affairs Faculty of Science - Bachelors kun je terecht voor vragen over:

  • Cursusinschrijving
  • Rooster
  • Registratie studieresultaten OSIRIS
  • Studievoortgangoverzicht (SVO)
  • Afstuderen

De studentenbalie voor Bachelors vind je op de eerste verdieping van het Minnaertgebouw, kamer 1.20.

  • Geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 13.30 uur of op afspraak
  • Tussen 9:00 en 16:00 uur telefonisch bereikbaar op: 030 253 5888

E-mail per opleiding:

The Student Desk is the first port of call for all Master's students of the Faculty of Science.

Practical details

  • Opening times        Monday through Friday: 10.00-13.30 hours or make an appointment.
  • Telephone               Monday through Friday: 9.00 -16.00 hours: +31 30 253 5555
  • Email   

Location 1st floor in the main hall of the Minnaert building, room 1.20

Key tasks of the Student Desk are:

  • Course registration
  • Course planning (classes and exam dates and locations)
  • Result registration in OSIRIS
  • Administration of Application and Assessment Forms for Research Projects
  • Student Academic Progress Report
  • Graduation
  • Organisation of Graduation Ceremonies

 

 

Onderwijs- en Studentenzaken (OSZ)

Je kunt terecht bij OSZ met vragen over o.a. onderwijs, roosters, Blackboard, Epass, studievoortgang, diploma-uitreikingen of om een afspraak te maken met de studieadviseur.

(Bezoek)adres: Yalelaan 1, 3584 CL Utrecht (Androclusgebouw, 1e verdieping)
Postbus: 80163, 3508 TD Utrecht
Telefoon: (030) 253 4858 (9:00 - 10:00 uur infotelefoon)
E-mail: osz.vet@uu.nl

Openingstijden balie in het Studielandschap

Maandag t/m donderdag open van 12:15 – 13:15 uur.

Vragen?

Medewerkers Onderwijs- en Studentenzaken (OSZ)

Ga naar OSZ van de faculteit Diergeneeskunde op de website van de Universiteit Utrecht.

Bij Student Affairs Geosciences kun je terecht met vragen over onderwijs, roosters, studievoortgangsoverzicht, tentamens, vrijstellingen, studeren in het buitenland en het aanvragen van je diploma. Check altijd eerst of het antwoord op je vraag op deze site staat.

Bezoekadres Koningsbergergebouw (1e verdieping)
Budapestlaan 4a-b
584 CD Utrecht
Telefoon (030) 253 9559
E-mail studentaffairs.geo@uu.nl (vermeld je naam, opleiding en studentnummer)

Openingstijden

Student Affairs is op werkdagen geopend en telefonisch bereikbaar van 10.30 tot 11.30 en 12.30 tot 14.30 uur.

Studiepunt Geesteswetenschappen

Drift 10, 3512 BS Utrecht
(030) 253 6285
studiepunt.gw@uu.nl

Voor korte vragen zijn wij ook via WhatsApp bereikbaar op: 06 41084538 (let op: dit nummer is alleen bedoeld voor WhatsApp). Op maandag t/m vrijdag krijg je tussen 9.00u - 17.00u zo snel mogelijk een antwoord.
Vermeld bij correspondentie altijd je studentnummer en opleiding!

Het studiepunt is van 23 december t/m 5 januari gesloten vanwege het kerstreces.

Telefoon

11.00 - 12.30 uur (ma t/m vr)
13.00 - 15.00 uur (ma t/m vr)

Balie

11.00 - 15.00 uur (ma t/m vr)

Studie-informatiepunt (STIP)

Bij het Studie-informatiepunt (STIP) kun je terecht voor vrijwel alle administratieve zaken, zoals in- en uitschrijving cursussen, formulieren, diplomering en cijfers. In een beperkt aantal gevallen verwijzen wij je door naar medewerkers van Onderwijszaken. Je kunt via het STIP ook een afspraak maken met de studieadviseurs, studieloopbaanbegeleider of klachtencoördinator.

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 10.45 - 13.30 uur.
Waar: HB 1.06

Telefoon: 088 75 534 78
E-mail: STIP@umcutrecht.nl

Het Studiepunt van het departement Rechtsgeleerdheid is het eerste aanspreekpunt voor studenten. Je kunt hier terecht met vragen over onderwijs, roosters, stages, examens, bijzondere tentamenvoorzieningen, toestemming voor keuzevakken buiten de opleiding, vrijstellingen, informatie over studeren in het buitenland en het aanvragen van het diploma. Hier kunnen ook afspraken met de studieadviseur en de stagecoördinator worden geboekt.

(Bezoek)adres: Janskerkhof 3, 3512 BK Utrecht
Tel. (030) 253 70 04
E-mail: studiepunt.rechten@uu.nl

Openingstijden

Het Studiepunt is geopend op maandag t/m donderdag tussen 10-15 uur. Op deze dagen is het Studiepunt telefonisch bereikbaar van 15-17 uur.

Vrijdag: gesloten

Studiepunt departement Bestuurs- en Organisatiewetenschap (USBO)

Bij het studiepunt van de opleiding Bestuurs- en organisatiewetenschap kun je terecht met vragen over onder andere: het studieprogramma, roosters, cijferadministratie, stages, selectieprocedures, studeren in het buitenland en afstuderen. Ga altijd eerst na of het antwoord op je vraag op deze site staat.

Adres: Bijlhouwerstraat 6, 3511 ZC Utrecht
Telefoon: (030) 253 8101 (frontoffice)
E-mail: studiepunt.usbo@uu.nl
Openingstijden: maandag t/m vrijdag 9.00 - 17.00 uur.

Adam Smith Hall
Kriekenpitplein 21-22, 3584 EC Utrecht
(030) 253 42 83
studentdesk.use@uu.nl

Postadres: Postbus 80125, 3508 TC Utrecht

Telefoon

Maandag: 10:00 - 16:00 uur
Dinsdag tot vrijdag: 9.00 - 16.00 uur

Balie

Maandag tot vrijdag: 11.00 - 14.00 uur

Waarvoor ga je naar het studiepunt?

Bij het Studiepunt Economie (U.S.E.) kun je terecht voor vragen over onderwijs, roosters, studievoortgangsoverzicht, tentamens, vrijstellingen, studeren in het buitenland en het aanvragen van je diploma. Check altijd eerst of het antwoord op je vraag op deze site staat.

Het Studie-informatiepunt (STIP) is het eerste aanspreekpunt voor studenten en geïnteresseerden.

Je kunt er terecht met al je vragen over je (toekomstige) studie aan de faculteit Sociale Wetenschappen.

Telefoon

030 253 4949
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 10.00 - 12.00 uur en van 13.00 - 15.00 uur.
LET OP: Van 21 december 2019 tot en met 5 januari 2020 zijn we telefonisch niet bereikbaar.

Balie

Sjoerd Groenmangebouw, Padualaan 14, verdieping 0

Openingstijden:

  • Tot en met 20 december: maandag t/m vrijdag van 11.00 - 15.00 uur
  • 21 december 2019 tot en met 5 januari 2020: gesloten
  • Vanaf 6 januari 2020: maandag t/m vrijdag van 11.00 - 13.00 uur

Mail

Stel je vraag door het vragenformulier in te vullen.