FAQ - De Vagant
Dit kan je helemaal zelf doen door De Vagant te reserveren via Topdesk. Je kan ook de Vagant commissie benaderen via commissie.devagant@uu.nl voor hulp bij het organiseren/promotie.
De Vagant kan worden gereserveerd door erkende studentenorganisaties en UU-medewerkers. Er wordt onderscheid gemaakt voor wie wanneer mag reserveren op de lange, middellange en korte termijn. Lees de reserveringsvoorwaarden voor een toelichting van wie wanneer kan organiseren.
Je reserveert De Vagant via Topdesk door in te loggen en te gaan naar:
- ‘Evenementen (online), vergaderen (hybride), lenen, reserveren’
- ‘Zalen, evenementen en online evenementen’
- ‘Aanvraag reservering De Vagant'
- Dan ben je bij het reserveringssysteem van De Vagant
Nee, dat kan niet. Wil je overleggen of er een kleinschalige activiteit kan plaatsvinden waarbij het geen probleem is of er andere mensen in de ruimte aanwezig zijn? Dan kan je De Vagant commissie contacteren via commissie.devagant@uu.nl.
Je kan dat doen door een email te sturen naar team Zaalreserveringen, via fsc.evenementen@uu.nl. Hierbij is het handig om hierbij je reserveringsnummer toe te voegen. Let op: de Vagant commissie beheert de reserveringen niet.
Nee, dat is niet mogelijk. De Vagant is er voor alle UU-studenten en op deze manier houden we ruimte voor activiteiten vanuit zoveel mogelijk verschillende organisatoren.
Dit is mogelijk, echter moet je dan ook extra beveiliging en receptie medewerkers inhuren, dit brengt kosten met zich mee. Houd er rekening mee dat je aanvraag niet altijd gehonoreerd kan worden in verband met niet-standaard inzet van personeel in het weekend.
Je kan mailen naar De Vagant commissie via: commissie.devagant@uu.nl.
In de Zaal staan standaard 50 stoelen, 8 statafels en 1 vouwbare tafel. In de opbergruimte (naast de ingang) zijn 8 inklapbare tafels te vinden. Ook zijn er schermen en een audio installatie die verbonden kunnen worden met een HDMI kabel. Alle andere zaken moeten worden gereserveerd via Topdesk of zelf mee genomen worden. Zelf meegebrachte spullen moeten na het event worden verwijderd uit De Zaal.
Zodra je de Zaal reserveert krijg je ook toegang tot de pantry. Hier vindt je een koelkast, wasbak, waterkoker en wat schoonmaakspullen.
In de Huiskamer staan verschillende comfortabele stoelen, banken en tafels met stoelen. Hier kunnen zo'n 75 mensen zitten.
Ja, er is een HDMI connectie waarop laptops e.d. aangesloten kunnen worden.
Er zijn geen kookmogelijkheden zoals een fornuis, oven of magnetron. Het is ook niet toegestaan om deze zelf mee te nemen. Wel zijn er bij de pantry van “De Zaal” een koelkast, wasbak, waterkoker en koffiezetapparaat (gebruikt koffiepoeder) beschikbaar.