Heb je hulp nodig met IT?   

Je kunt al je IT- en facilitaire vragen WhatsAppen naar ons! Telefoonnummer 06-1003 4493.

Wanneer je een gesprek begint, vermeld dan s.v.p. gelijk je Solis-id.

Je kunt niet bellen naar dit nummer.

UITHOF - EDUCATORIUM

Locatie: Leuvenlaan 19 (entree via Heidelberglaan 3)

Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 16:00

UITHOF - UNIVERSITEITSBIBLIOTHEEK UITHOF

Locatie: Heidelberglaan 3

Maandag t/m vrijdag: 18:00 - 22:30
Zaterdag: 10:00 - 18:00
Zondag: 10:00 - 22:30

BINNENSTAD - UNIVERSITEITSBIBLIOTHEEK BINNENSTAD

Locatie: Drift 27
Maandag t/m vrijdag, 10:00 - 15:00 uur

Facultaire balies 

Sommige faculteiten hebben ook eigen balies of contactpunten waar je terecht kunt. De dienstverlening verschilt per balie en varieert van ondersteuning in het studielandschap tot advies over de universitaire IT-voorzieningen. Kijk voor informatie op de website van de faculteit.

SELFSERVICE

Je kunt een probleem of verzoek indienen via de Selfservice.

E-MAIL

Je kunt ook een e-mail sturen.

Vergeet niet belangrijke informatie te vermelden zoals:

  • Je Solis-id
  • UU-nummer van de PC of printer (deze vind je op een grijs plaatje op het apparaat zelf, bijvoorbeeld UU012345).

 

Je kunt ons bellen op telefoonnummer 030-253 4500 (internationaal: +31 30 253 4500).

Maandag t/m vrijdag: 7:15 - 22:30

Zaterdag: 10:00 - 18:00

Zondag: 10:00- 22:30

Vermoed je misbruik van de universitaire voorzieningen? Meld dit direct aan CERT-UU van de Universiteit Utrecht via cert-uu@uu.nl.

Let op: CERT-UU is géén ICT Servicedesk!.

Op zoek naar meer informatie? Ga naar alle IT-voorzieningen.