Bij wie kan ik terecht

Vind de juiste richting voor je vraag en voor hulp of antwoord. Klik het overzicht aan om te openen. Doorloop de volgende stappen voor het vinden van de juiste begeleiding.

1. Volg de pijlen en beantwoord de vragen tot je bij één van de begeleiders uitkomt.
  2. Klik de begeleider aan voor meer informatie in tekst en video. Neem dit goed door voor meer toelichting.
  3. Is dit de begeleiding die je zoekt? Maak een afspraak. Toch niet goed uitgekomen? Begin opnieuw bij de visual.
Klik op de afbeelding voor de interactieve PDF

Opleidingsgerelateerd

Loop je tegen een probleem aan of zoek je persoonlijk advies? De Universiteit Utrecht heeft verschillende begeleiders bij wie je terecht kunt voor een advies op maat. Hieronder vind je de opleidingsgerelateerde opties. Het zou zo kunnen zijn dat er binnen jouw opleiding nog meer begeleiders zijn. Je kunt alle mogelijkheden vinden op jouw opleidingspagina.

Ga naar je opleiding

Opleidingsoverstijgend

De universiteit heeft ook begeleiders voor opleidingsoverstijgende vragen. Bijvoorbeeld als je door bijzondere omstandigheden studievertraging oploopt en dit niet meer kunt oplossen door een aanpassing in het studieprogramma, of als je door psychische problemen niet goed kunt studeren. In het overzicht hieronder staan de begeleiders die je kunt benaderen.

Zie ook de studeertips en tools en trainingen die je verder kunnen helpen.

Gezondheidszorg

Het is belangrijk om je gezondheidszorg goed op orde te hebben.  Hier kunnen zorgverleners zowel binnen als buiten de onderwijsinstellingen aan bijdragen. Maar waar kun je in Utrecht terecht met je zorgvraag? Lees via de button hieronder meer over de zorgverlening in Utrecht, en bekijk de studentenzorgwijzer voor een overzicht en tips.

Zoeken Zorgverleners