Training Zelfanalyse voor loopbaanoriëntatie (Engelstalig)

tot

Heb je nog geen duidelijk beeld wat voor werk je wilt doen, waar je passie ligt of wat jouw sterke kanten zijn? In deze training gaan we op onderzoek uit om te kijken welke richting bij je past. Door hier bewust en actief mee bezig te zijn, ga je zien wat jouw specifieke voorkeuren zijn en wat je écht belangrijk vindt.

Een ervaren loopbaancoach stimuleert je in deze training om verschillende kanten van jezelf en van je leven te bekijken en daar informatie uit te halen voor jouw toekomst. Met behulp van opdrachten en vragenlijsten breng je in kaart waar je interesses liggen, wat je kwaliteiten en drijfveren zijn en welke waarden er voor jou toe doen. Op basis hiervan kun je op zoek gaan naar werkzaamheden, functies en organisaties die daar bij passen. Na het volgen van deze training ga je met meer inzicht en vertrouwen op zoek naar werk.

Voor wie

Studenten vanaf het derde studiejaar, (pas) afgestudeerden van de Universiteit Utrecht en PhD's van alle Graduates Schools.

Marinus Ruppertgebouw, zaal 136

Rutger-Jan Scholtens

Ons no-show beleid

Wij bieden graag gratis diensten aan vanuit Career Services aan alle studenten van de Universiteit Utrecht. Echter: Gratis betekent niet vrij van verantwoordelijkheden. Onze activiteiten zijn regelmatig ruime tijd van tevoren volgeboekt. Voor iedere late annulering of no-show, hebben we anderen moeten teleurstellen. Dit is hoe we te werk gaan:

• Wanneer je je voor een training hebt aangemeld, verwachten we dat je de training daadwerkelijk bijwoont;
  • Wanneer je je aanmelding moet annuleren, doe dit dan zo vroeg mogelijk, uiterlijk 24 uur van te voren;
  • Wanneer je niet komt opdagen zonder kennisgeving, kun je gedurende acht weken niet meer deelnemen aan activiteiten van Career Services. Twee no-shows betekent dat je niet meer kunt deelnemen voor de rest van het studiejaar.

Vragen?

Kun je de bijeenkomst niet bijwonen, twijfel je of de bijeenkomst relevant is voor jou of heb je een andere vraag over de bijeenkomst? Stuur dan een mail naar: careerservices@uu.nl.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd