Extra ondersteuning voor methoden en statistiek

Studiefase:
Bachelor, Master, Premaster
Lesvorm:
Individueel
Tijdsinvestering:
Eén sessie
Voertaal:
Kosten:
Gratis

De afdeling Methoden & Statistiek van de faculteit Sociale Wetenschappen biedt op verschillende manieren extra ondersteuning op het gebied van methoden en statistiek.

Methoden en statistiek maken een belangrijk onderdeel uit van je studie. Zou je graag bijles krijgen voor een van de methoden, technieken en statistiek cursussen? Heb je behoefte aan ondersteuning bij het uitvoeren van een statistische analyse met SPSS? Loop je op het gebied van methoden en statistiek vast bij het uitvoeren van je bachelor- of masteronderzoek?

De afdeling Methoden & Statistiek biedt daarvoor, naast het reguliere onderwijsprogramma, op verschillende manieren extra ondersteuning voor studenten van de faculteit Sociale wetenschappen

Ondersteuning Methoden & Statistiek
Andere trainingen over dit onderwerp