Training Autonomie Duurzaam Eigen Maken (Nederlandstalig)

Van tot

Prestatiedruk, keuzestress, het gevoel dat het allemaal te veel wordt… We willen allemaal graag weten hoe je daarmee om kan gaan. Of liever nog, hoe je het kunt voorkomen. Hoe leer je omgaan met verwachtingen van jezelf en van anderen, met stress en emoties? Dit wordt in de psychologie ‘autonomie’ genoemd. Tijdens de training 'Autonomie Duurzaam Eigen Maken' (ook wel: ADEM) leer je in 5 sessies verspreid over 6 weken hoe je jouw autonomie kunt vinden en versterken.

De sessies vinden plaats op de volgende dagen van 10:00 - 12:00 uur:

• Vrijdag, 26 april 2024
  • Vrijdag, 17 mei 2024
  • Vrijdag, 24 mei 2024
  • Vrijdag, 31 mei 2024
  • Vrijdag, 7 juni 2024

Klik hier voor meer informatie over de training 'ADEM'.

Jacky Limvers

Sign up

Ons no-show beleid
Wij bieden graag gratis diensten aan vanuit Student Development aan alle studenten van de Universiteit Utrecht. Echter: gratis betekent niet vrij van verantwoordelijkheden. Onze activiteiten zijn regelmatig ruime tijd van tevoren volgeboekt. Voor iedere late annulering of no-show, hebben we een aantal studenten dat de activiteit graag had bijgewoond, moeten teleurstellen. Dit is hoe we te werk gaan:

• Wanneer je je voor een training hebt aangemeld, verwachten we dat je de training daadwerkelijk bijwoont;
  • Wanneer je je aanmelding moet annuleren, doe dit dan zo vroeg mogelijk, uiterlijk 24 uur van tevoren;

Vragen?
Vragen over de training? Neem contact op via studentwellbeing@uu.nl

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd