Word studentvoorlichter voor jouw opleiding!

Ben je bachelorstudent aan de faculteit Recht, Economie en Bestuur en Organisatie en op zoek naar een flexibele en studiegerelateerde bijbaan? Word studentvoorlichter voor jouw opleiding. We zoeken nieuwe studentvoorlichters voor al onze opleidingen!

Wat doe je?

Als studentvoorlichter deel je jouw ervaringen met studiekiezers op verschillende events, zoals meeloopdagen, schoolbezoeken en open dagen. Het is op basis van oproep, dus jij kan zelf aangeven of je wel of niet beschikbaar bent. Zo kun je het makkelijk met je studie en/of een andere bijbaan combineren.

Hoeveel verdien je?

Je verdient 15 euro per uur. Wanneer je gewerkt hebt, kun je zelf je uren declareren en krijg je meestal de week erna uitbetaald.

Wanneer start je?

Je start met werken in het nieuwe collegejaar (2024-2025). Je krijgt dan ook een (verplichte) training waarin we je meer uitleg geven over de werkzaamheden en de events.

Interesse?

Wil je ons team komen versterken? Mail dan uiterlijk 30 april je cv naar s.d.r.coenegracht@uu.nl. Vermeld hierbij ook voor welke opleiding je studentvoorlichter wilt worden (Rechtsgeleerdheid, Utrecht Law College, Bestuurs- en organisatiewetenschap of Economics and Business Economics).