Nieuwe cursussen in het voorjaar 2024 bij Parnassos; schrijf je nu in!

Nieuw jaar, nieuwe hobby’s!

Stof je oude schilderspullen, dansschoenen en gitaar af of leer iets compleet nieuws. Schrijf je in en maak nieuwe vrienden, alles is mogelijk, het is tenslotte 2024. De cursusdocenten van Parnassos Cultuurcentrum ontvangen je dit jaar weer met open armen. Ontdek, dans, zing, speel, presenteer, schrijf, teken, fotografeer, ontwerp en schilder, voor iedereen is er een cursus die past.

De cursussen starten vanaf 12 februari 2024. Weet jij al welke cursus het wordt?

Parnassos 30 jaar!

In 2024 bestaat Parnassos 30 jaar en dat gaan we vieren met onder andere het “30 minuten festival" in juni. Vijf productiecursussen werken dit voorjaar toe naar een voorstelling van 30 minuten. Het festival wordt uitgevoerd in de theaterzaal. Kijk voor meer informatie op de website bij Lustrum Producties.

Een dansende vrouw voor de P van Parnassos met gekleurde strepen op de achtergrond en informatie over de nieuwe cursussen voorjaar 2024.

Wat is er nog meer te doen?

In Parnassos kun je genieten van het knusse CultUUr Café, de perfecte plek om te studeren, koffie te drinken en te vergaderen met medestudenten. ‘s Avonds kun je er ontspannen, samen een drankje doen en naar de cabaret- en theatervoorstellingen in onze theaterzaal. Studenten krijgen korting op de toegangsprijs. Check onze agenda op parnassos.uu.nl/agenda.

Parnassos is hét cultuurcentum van de UU

Parnassos is het cultuurcentrum voor studenten van de Universiteit Utrecht. Andere geïnteresseerden zijn natuurlijk van harte welkom. Studenten van de UU, HU, UvH of HKU krijgen 50% korting. Medewerkers van de UU/HU/HKU/UvH/UMCU en vriendenpashouders krijgen 25% korting. Voor meer informatie en de voorwaarden bekijk de website.

Schrijf je in voor een cursus