Gezocht: (pre)masterstudenten die van het HBO komen

🎓 Dringende oproep aan alle Master- en Premaster-studenten van de Universiteit Utrecht die vanaf het HBO komen!

Wil je graag jouw ervaringen delen en anderen inspireren tijdens onze aankomende online Master Open Dag op 11 oktober? Jouw inzichten kunnen van onschatbare waarde zijn voor toekomstige studenten die de overgang van HBO naar een Master overwegen.

• Neem deel aan een korte sessie tijdens onze online voorlichting.
  • Deel jouw persoonlijke ervaringen als huidige Master/Premaster-student aan de Universiteit van Utrecht.
  • Beantwoord vragen en bied waardevolle inzichten.
  • Het kost slechts ongeveer een uur van je tijd.

🕓 Tijd: 17:00 - 17:45 uur

🖥️ Waar: USP

Jouw perspectief kan anderen helpen bij het nemen van belangrijke beslissingen over hun academische toekomst. Met spoed zijn we op zoek naar enthousiaste deelnemers! Als je graag wilt deelnemen, stuur dan een bericht naar mastersopenday@uu.nl en laat ons weten dat je erbij wilt zijn. Je inzet wordt enorm gewaardeerd en als dank ontvang je een welgemeend bedankje voor je waardevolle bijdrage. We verwelkomen je enthousiasme en expertise met open armen!