Geringe overlast in studielandschap t.b.v. aanpassingen ANDRO C.137

Komende week worden er voorbereidende werkzaamheden uitgevoerd in C.137. Dit kan enige overlast geven in het studielandschap op de 1e verdieping.

Vanwege de groeiende behoefte aan een grote onderwijszaal is in de kerstvakantie onderwijsruimte C.137 aangepast naar een capaciteit van 70 personen. Er is een wand weggehaald tussen de ruimtes C.137A en C.137B, waardoor één grote ruimte is ontstaan: C.137 (zie foto).

Deze uitbreiding van de capaciteit vergt ook een uitbreiding van de AV & meubilair. Er moet nog een extra scherm opgehangen, het docenten bedieningspaneel wordt verplaatst en er worden extra tafels en stoelen geleverd. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd in de onderwijsvrije week (maandag 29 januari – vrijdag 2 februari). Er zijn echter wel voorbereidende werkzaamheden nodig, zoals het trekken van kabels vanaf de technische ruimte achter de Androclus receptie naar C.137. Vanaf a.s. maandag is de aannemer hiervoor een week lang aan het werk, ook in het Studielandschap.

De aannemer weet dat studenten zich aan het voorbereiden zijn op tentamens en de werkzaamheden worden daarop aangepast. Zo is er afgesproken dat er niet geboord wordt na 9.00 uur en de radio blijft uit. De verwachting is dat hiermee de overlast tot een minimum wordt beperkt.

Ruimte C.137