Training Vind je Ikigai (Engelstalig)

tot

Reflecteer jij wel eens op wat jou daadwerkelijk gelukkig maakt? Of wat de wereld nodig heeft en hoe jij daar een bijdrage aan kan leveren? Of hoe je op een zinvolle manier je geld kunt verdienen, waarbij je ook nog eens je doet waar je goed in bent? Tijdens de training 'Vind je Ikigai' ga je op zoek naar jouw Ikigai: een eigen bron van betekenisgeving. Na deze workshop heb je meer inzicht in jouw persoonlijke bronnen van betekenisgeving. Je kunt beter ervaren én benoemen wat jou drijft in het leven. Dit geeft zowel richting als energie. Met dit vergrote zelfinzicht wordt het makkelijker om een keuze te maken en een vervolgstap te zetten.

Yke Eijkemans

Registratie

Ons no-show beleid

Wij bieden graag gratis diensten aan alle studenten van de Universiteit Utrecht. Echter: Gratis betekent niet vrij van verantwoordelijkheden. Onze activiteiten zijn regelmatig ruime tijd van tevoren volgeboekt. Voor iedere late annulering of no-show, hebben we een aantal studenten dat de activiteit graag had bijgewoond, moeten teleurstellen. Dit is hoe we te werk gaan:

• Wanneer je je voor een training hebt aangemeld, verwachten we dat je de training daadwerkelijk bijwoont;
  • Wanneer je je aanmelding moet annuleren, doe dit dan zo vroeg mogelijk, uiterlijk 24 uur van te voren;

Vragen?
Heb je vragen, stuur dan een mail naar studentwellbeing@uu.nl.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd