Welkom

Welkom bij de bacheloropleiding Biologie! Je hebt meegedaan met de matchingsdag en we hopen dat je door deze dag bevestigd bent in je keuze. We hopen dat je studie voldoet aan je verwachtingen en dat je een plezierige en succesvolle tijd tegemoet gaat, ook als Biologie misschien je tweede keuze is.

Start

We verwachten je op maandag 4 september 2017 tussen 8.30 en 9.00 uur voor de ontvangst in de hal van het V.J. Koningsbergergebouw (KBG), Budapestlaan 4B, De Uithof in Utrecht. Kom je met het openbaar vervoer, neem dan vanaf het Centraal Station stadsbus lijn 12 (‘De Uithof/AZU’) en stap uit bij halte Padualaan of neem stadsbuslijn 28 (richting Uithof P+R) en stap uit bij halte Botanische tuinen.

In de hal van het Koningsbergergebouw meld je je bij de inschrijftafels van Biologie en word je ingedeeld in een mentorgroep.

Biologie introductieprograma 2017

Roosters vakken in periode 1

Je begint naast de introductie ook al direct met de vakken Moleculaire biologie (B-B1MB05) en Evolutie en biodiversiteit (B-B1EVBI13), de roosters van deze vakken kun je vinden via de cursusplanner of via MyTimetable. Zodra je weet in welke groep je zit kun je hier gepersonaliseerde roosters vinden en downloaden.

Welkomstpakket

Alle aankomende eerstejaars die aan de matching hebben deelgenomen ontvangen een welkomstpakket met meer informatie. Als je dit niet hebt ontvangen, laat dit dan zo spoedig mogelijk weten aan studiepunt Biologie onder vermelding van je naam en studentnummer.

Eerstejaarsweekend

Na twee weken vol leuke activiteiten zoals bowlen en een dierentuinbezoek zijn de introductiedagen nog niet afgelopen. In oktober gaan alle eerstejaars namelijk op eerstejaarsweekend waar je naast je mentorgroep ook veel andere eerstejaars beter leert kennen!