Laatste kans om tickets te kopen voor het UUnited Muziekfestival

Over een week staan de acht studentenmuziekgezelschappen van Parnassos en de UU in TivoliVredenburg met hun gastartiesten tijdens UUnited Muziekfestival. Dit is een avond die je niet wil missen. Support jouw medestudenten op het podium en ontdek nieuwe muziekgenres. Je haalt nu nog je Regular Bird kaartje voor €17,50.

Koop hier je UUnited kaartje

UUnited Muziekfestival

Vanuit de passie om samen muziek te maken, samen te werken, deel uit te maken van een groter geheel, elkaar te ontmoeten, te leren van en met elkaar, te vieren met de stad en samen iets moois creëren; dat is waar UUnited Muziekfestival voor staat.

Gastartiesten

Elke editie van UUnited staan de studentenmuziekgezelschappen op het podium met een gastartiest. Dit jaar hebben we weer negen fantastische gastartiesten die we mogen ontvangen in TivoliVredenburg; Clean Pete, Freek de Jonge, Izaline Calister, LAKSHMI, Lavinia Meijer, Philip Lassiter, Sandra van Nieuwland, Shirma Rouse, en Steve Carlin. De presentatie wordt verzorgd door Boban Braspenning, Kiki Schippers, Selma Visscher en Tim van Esch.

Shirma Rouse met studentenmuziekgezelschappen van Parnassos voor het gebouw van Parnassos Cultuurcentrum.

Aanvullend programma

Het aanvullend programma staat dit jaar in het teken van studentenwelzijn. De programma's UUnique, UU are a dancingqueen, UUokay en UUnited jamsessie creëren een ruimte waarin bezoekers zichzelf gezien en gehoord voelen en zichzelf kunnen laten zien en horen. Maak samen muziek, leer de dansvorm Whaacking kennen, dompel jezelf onder in Immersive Design en ontdek je unieke zelf bij de studenten van Theatergezelschap STUK.