Ben je op zoek naar sportmaatjes?

Hou je van sporten en lijkt het je leuk om dat met andere internationale en Nederlandse studenten te doen? Schrijf je dan gratis in voor de Olympos Sports Buddy Community! Want samen sporten is gezellig én werkt motiverend.

Olympos Sports Buddy is een community waar je gemakkelijk andere studenten kunt vinden om mee te trainen op een informele en leuke manier. Het maakt niet uit in welke sport je geïnteresseerd bent of wat je ervaring of niveau is, iedereen is welkom! We organiseren maandelijks evenementen en clinics waar je nieuwe sporten kunt uitproberen en iedere maand borrelen we samen.

Schrijf je in zonder verplichtingen

Je kunt per event kijken of je wil deelnemen, er zijn geen verplichtingen! Je hoeft geen lid te zijn van Olympos om naar onze evenementen te komen, maar we raden je aan om het wel te worden. Ze hebben een groot sportaanbod voor een lage prijs.