Digitale systemen op een rij

De UU heeft diverse digitale systemen die je nodig hebt voor je studie. De belangrijkste IT-voorzieningen staan hieronder op een rij.

Platform

Waar vind ik een overzicht van alle belangrijke systemen?

MyUU Portal

Hier vind je onder andere je rooster uit MyTimetable, je resultaten en studievoortgang uit Osiris en ook links naar andere universitaire websites en systemen.

Waar vind ik mijn mail?

UU-Mailbox

Je logt hier in met je Solis-id en wachtwoord. Lees meer over hoe dit werkt op de handleidingensite.

Hoe krijg ik mijn cijfers, collegekaart en persoonlijk rooster op mijn telefoon?

MyUU-app

Je kunt deze app downloaden in de appstores van Android en Apple.

Waar vind ik mijn rooster?

MyTimetable

Hier log je in met je Solis-id en wachtwoord. Hoe je een rooster kunt toevoegen, lees je hier.

Waar download ik software voor mijn studie?

SolisWorkspace

Hiermee kun je altijd en overal gratis bij de software voor je studie.

Waar vind ik praktische informatie over de cursussen die ik volg?

Blackboard

In deze leeromgeving vind je alle cursusinformatie en andere praktische informatie over de cursussen die je volgt.

Waar kan ik me inschrijven voor cursussen en vind ik mijn cijfers?

Osiris student

In Osiris student schrijf je je in voor cursussen. Daarnaast vind je hier je cijfers en je adresgegevens. Als nieuwe student hoeft je je niet zelf in te schrijven voor de cursussen voor het 1e semester, jaar 1 (dit regelt OSZ voor je). Je schrijft je wel zelf in voor het 2e semester, jaar 1 en voor het 1e en 2e semester in jaar 2 en 3.

Hoe kan ik printen op de campus?

MyPrintPortal

Je kunt hier onder andere je printopdrachten uploaden, printtegoed aanschaffen, vouchers inwisselen of je printhistorie bekijken.