De Young Talent Group

De Young Talent Group is een samenwerkingsverband tussen JFV Grotius (Leiden), JSVU (Utrecht) en Magister JFT (Tilburg). Het doel van de Young Talent Group is om rechtenstudenten te informeren op het gebied van arbeidsmarktoriëntatie, zowel de mogelijkheden tijdens als na de studie. Op de website van Young Talent Group laten we verschillende (toekomstige) werkgevers aan het woord. Door middel van de bedrijfsprofielen, de stage- en vacaturebank en de agenda met aankomende businesscourses en masterclasses, kan je je gericht laten informeren over de verschillende mogelijkheden. Dus ben jij op zoek naar een stage of een baan? Meld je dan nu gratis aan voor de Young Talent Group!

Mailings

Kantoren en bedrijven organiseren geregeld businesscourses, stages, masterclasses en meer. Als je je inschrijft bij Young Talent Group word je per e-mail gratis op de hoogte gehouden van allerlei recruitmentactiviteiten. Een rechtenstudent die zich inschrijft bij Young Talent Group geeft hierbij zijn studierichting/ interessegebied aan. Als student krijg je dus alleen informatie die alleen jij interessant vindt.

Kantoren

Naast de mailings fungeert de website van de Young Talent Group als platform waarop de aangesloten juridische faculteitsverenigingen hun ouderejaars studenten kunnen informeren over de bij de Young Talent Group  aangesloten kantoren en bedrijven. Van alle aangesloten kantoren en bedrijven kun je een bedrijfsprofiel op de website vinden. Op deze wijze kun je snel en overzichtelijk zien of het desbetreffende kantoor of bedrijf bij jou past.

Agenda

In onze agenda vind je de data wanneer je kennis kunt maken met de kantoren en bedrijven en op welke manier jij je daarvoor op kunt geven. Tenslotte kun je in onze stage- vacaturebank in één oogopslag het actuele aanbod raadplegen en vind je ook de manier waarop je kunt solliciteren. Het is mogelijk om direct via de website een CV en motivatiebrief in te sturen of om door middel van de contactgegevens het kantoor of bedrijf zelf te benaderen.

Inschrijven

Wil jij je kosteloos inschrijven en op de hoogte worden gehouden van alles wat speelt op het gebied van arbeidsmarktoriëntatie? Schrijf je dan nu op de Young Talent Group website!