Universitaire klachtencoördinator
Je kunt een klacht indienen bij de universitaire klachtencoördinator wanneer je het niet eens bent met een gedraging van een medewerker van de Universitaire Bestuurdienst (UBD) of de Universiteitsbibliotheek (UBU).
Voorbeelden van klachten bij de universitaire klachtcoördinator |
|
---|
Gaat jouw klacht over een ander onderwerp dan de gedraging van (een medewerker van) de UBD of UBU? Kijk dan hier waar je terecht kunt.
Contact
Klachtencoördinatoren | |
---|---|
Klacht indienen | |
Postadres | Studentenservice |
Klachtenprocedure
Soms kan een klacht al op informele wijze (met een gesprek) worden opgelost. Als dit niet mogelijk is, dan kan een klacht op formele wijze worden behandeld. De formele klachtenprocedure verloopt vervolgens als volgt:
- Je dient een klacht in bij de universitaire klachtcoördinator.
- Zowel jij als degene op wie de klacht betrekking heeft wordt door de universitaire klachtencoördinator om een toelichting c.q. een reactie gevraagd.
- De universitaire klachtencoördinator stelt vervolgens een advies op voor het College van Bestuur.
- Het College van Bestuur handelt de klacht formeel af.
Periode van de procedure
De periode waarin de klacht moet worden afgehandeld bedraagt in principe 10 weken. Uiteraard is het mogelijk om tijdens de procedure tot een oplossing te komen. De procedure kan dan worden beëindigd.