Macy Bouwhuizen, Bachelor Liberal Arts & Sciences

Heehoi! Mijn naam is Macy, ik ben 21 jaar oud en ik studeer Liberal Arts and Sciences. Binnen mijn studie focus ik met op cognitieve en neurobiologische psychologie, maar daarnaast wilde ik ook graag iets doen om anderen te kunnen helpen.

Ik zit nu al ruim 2 jaar bij het Platform en daarin heb ik mezelf ontzettend kunnen ontwikkelen. Ik vind het onwijs leuk om andere studenten echt te kunnen helpen en mee te denken over de inrichting van het onderwijs. Ook heb ik vorig jaar de nieuwsbrief van het Platform opgezet, die ik nu nog met ontzettend veel plezier maak.

Ik hoop oprecht dat ik iets bij kan dragen voor studenten met een functiebeperking. Wil je een keertje met mij kletsen of tips? Je mag me altijd een mailtje sturen via onbeperktstuderen@uu.nl met mijn naam in het onderwerp.