Vacature: student gezocht Life Sciences Consortia

Vacature: student-medewerker Life Sciences consortia (~32 uur pw)

Vind jij het interessant om je (internationale) veterinaire kennis en ervaring uit te breiden? Word student-medewerker voor verschillende onderzoeksconsortia van de faculteit Diergeneeskunde en kijk je ogen uit.

Steeds meer grote, internationale onderzoeksconsortia worden aan onze faculteit Diergeneeskunde toegekend. Dat gaat om uiteenlopende onderwerpen. Bijvoorbeeld over het opzetten van een Virtual Human Platform waarmee we de veiligheid van chemische stoffen en geneesmiddelen beoordelen zonder gebruik van proefdieren. Of DECIDE, een internationaal project over endemische infectieziekten bij landbouwhuisdieren, gefinancierd door de Europese Unie. Of de Regiodeal, waarin nieuwe vormen van landbouw, de bewustwording over gezonde voeding en de ontwikkeling van nieuwe kennis een impuls krijgen. Of het Exposoom-onderzoek, MOMENTUM over microplastics en ga zo maar door.

In al deze trajecten speelt behalve het onderzoek zelf, ook de communicatie en disseminatie van (de onderzoeksresultaten van) het consortium een relevante rol. Denk aan een website (laten) bouwen, een (online/hybride) kick-off evenement helpen organiseren, overleggen plannen en voorbereiden (agenda maken), met de partners afstemmen over een persbericht, of social media up-to-date houden. Daartoe is voor elk consortium een marketing-/communicatieprofessional aangewezen.

Wie zoeken we?

Wij zijn op zoek naar een alerte, zelfstandige student(e) die deze marcom-adviseurs kan ondersteunen. Iemand die het interessant vindt om (internationale) contacten te leggen en ervaring op te doen binnen het brede veterinaire onderzoeksveld. Die van aanpakken weet, met eigen ideeën durft te komen en de Nederlandse en Engelse taal goed beheerst.

Profiel:

Student aan de Universiteit Utrecht (Diergeneeskunde is een pré)

Zelfstandig en betrouwbaar

Ca. 32 uur per week beschikbaar

Voor een periode van minimaal 3 maanden, liefst langer (mag ook 12 maanden zijn)

Wat krijg je?:

Een 0-uren aanstelling (uurloon €14,00 per uur, via Topselect).

Een felbegeerde campuskaart om koffie mee te halen, gratis te printen en met een gereduceerd tarief kunt parkeren.

Ervaring in (internationale) communicatie van grote consortia.

Solliciteren?:

Stuur je CV en korte motivatie naar Wieneke Driessen via w.m.driessen@uu.nl. Startdatum in de week van 3 januari 2022.