Twee studenten Universiteit Utrecht op Highly Commended List Undergraduate Awards 2020

Marco Quille en Esther Greutink.

De Universiteit Utrecht feliciteert Marco Quille en Esther Greutink: zij zijn door de review committee van The Undergraduate Awards op de Highly Commended List geplaatst! Marco en Esther zijn beiden afkomstig van het University College Utrecht. Esther is genomineerd in de categorie Muziek, Film en Theater en Marco is genomineerd voor twee categorieën: Politiek & internationale betrekkingen en Rechten.

The Undergraduate Awards is een in Ierland gevestigd academische prijzenprogramma voor bachelorstudenten. Bachelorstudenten worden uitgenodigd essays en/of papers die tenminste met een 8.0 zijn beoordeeld in te dienen. Op vrijdag 25 september zijn de regionale winnaars bekend gemaakt.