Werkstudent gezocht voor afdeling Onderwijs- en Studentenzaken

Voor de roostering van het bachelorproces semester 2 2021-2022 zoekt OSZ een werkstudent die de desbetreffende cursuscoördinatoren kan helpen bij het roosterproces.

Wat houdt de klus in?

•    In september help je cursuscoördinatoren bij het verzamelen van roosterinformatie;
•    Dat betekent concreet eerst afstemmen met de desbetreffende coördinator en dan per cursus afspreken wat er nodig is, bijvoorbeeld informatie ophalen bij onderwijssecretariaten of coördinerende docenten, of studiewijzers doorspitten.
•    Evt. ben je ook aanwezig bij een gesprek tussen de cursuscoördinator en de vertegenwoordiger van het team Planning & Roostering over de wensen voor het rooster van semester 2 (=start roosterproces).
•    Evt. help je de cursuscoördinator met de controle van de conceptroosters en terugkoppeling van wijzigingsverzoeken naar het team P&R.

Het aantal in te zetten uren zal afhankelijk zijn van hoeveel cursuscoördinatoren van deze hulp gebruik willen maken. De aanname is dat dit ongeveer 3-4 weken (fulltime) werk is, verdeeld over 2-3 maanden. Mocht je interesse hebben, dan kunnen we voor deze periode ook kijken of je ingezet kunt worden voor andere klussen bij OSZ.

Profiel:

•    Bij voorkeur 3e (of ouderejaars) bachelor student of masterstudent (je hebt bij voorkeur al het bacheloronderwijs al een keer doorlopen);
•    In ieder geval beschikbaar van september t/m november 2021;
•    Servicegericht en communicatief vaardig;
•    Nauwgezet en proactief;
•    Ervaring met Office programma’s zoals Word en Excel.

Heb je interesse of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Miriam Hoogeveen, teamleider van het OSZ-team Planning en Roostering via m.hoogeveen1@uu.nl .
Bij meerdere aanmeldingen voert zij een kort gesprek met de kandidaten. Aanstelling geschiedt op basis van een Topselect werkstudent-(0-uren)contract.