Nationaal Programma Onderwijs (NPO): Deadline ‘Call for proposals’ op 10 oktober

Studentenwelzijn, sociale binding met de opleiding en soepele in- en doorstroom. Voor activiteiten die bijdragen leveren aan deze doelstellingen van NPO kunnen studenten, studentenorganisaties en faculteiten subsidie aanvragen bij de Universiteit Utrecht. De deadline van 10 oktober nadert snel, aarzel daarom niet je voorstel in te dienen.

Verschillende ideeën heeft de UU al ontvangen. Denk aan meditatiecabines voor even een rustmomentje, ‘walk ’n talks’ om ideeën te delen met medestudenten of ‘reading rooms’ waar studenten met elkaar (online) kunnen lezen. Er leven vast en zeker nog veel andere mooie en bruikbare ideeën. Laat het weten en dien je/jullie voorstel in via dit aanvraagformulier, vóór 10 oktober, 23.59 uur.

De bekendmaking van de uitslag is 22 oktober.

Meer informatie over NPO en subsidie aanvragen vind je hier.

NPO
Het Nationaal Programma Onderwijs van de Rijksoverheid is bedoeld om sociale en academische achterstanden als gevolg van de coronapandemie bij studenten te herstellen.