Meld je aan als programma- of groepsbegeleider bij Summerschool Junior

Een waanzinnige week vol wetenschap bij de Universiteit Utrecht!

Bij Summerschool Junior krijgen nieuwsgierige kinderen uit groep 5 t/m 8 de kans om kennis te maken met onderzoek doen en de universiteit. Zo ontdekken ze hoe leuk wetenschap is! We hebben op dit moment twee vacatures voor studenten: voor groepsbegeleiders én voor programmabegeleiders. Bij beide vacatures kun je je opgeven voor één week of beide weken (10 - 13 juli en 17 - 20 juli). Iets voor jou? Solliciteer dan vóór 3 april!

Een groep kinderen met hun groepsbegeleiders in de Botanische Tuinen tijdens Summerschool Junior
Foto: Lize Kraan

Als groepsbegeleider begeleid je samen met een andere groepsbegeleider vier dagen lang een vast groepje van vijftien kinderen. Als duo zorgen jullie ervoor dat de sfeer goed is, dat de kinderen op tijd bij de activiteiten zijn, en dat de nodige koekjes of pleisters worden uitgedeeld.

Lees de volledige vacature
Twee kinderen en een programmabegeleider tijdens Summerschool Junior in een klaslokaal
Foto: Lize Kraan

Als programmabegeleider ben je als het ware de docent: je geeft de introductie en de instructies, en begeleidt de kinderen bij de uitvoering. Je geeft gedurende vier dagen hetzelfde programma aan steeds een andere groep kinderen. Je wordt vooraf getraind in het programma, zodat je alle ins en outs van jouw onderwerp weet.

Lees de volledige vacature

Meer weten

Meer weten over Summerschool Junior en benieuwd naar de ervaringen van je voorgangers? Check onze website of Facebookpagina. Heb je specifieke vragen? Mail dan naar begeleiders.ssj@uu.nl.