16 juni 2020

Je hebt mogelijk ongelezen e-mails in je Solis-mailbox

Tussen vrijdag 12 juni 22:30 en dinsdag 16 juni om 14:00 uur is er vanwege een technisch probleem mogelijk geen e-mail afgeleverd in je UU-Gmail. Hierdoor kan het zijn dat je ongelezen e-mail hebt in je Solis-mailbox.

Wat moet je doen?

Ik gebruik UU-Gmail

Controleer dan je Solis-mailbox op ongelezen berichten door in te loggen met je Solis-id en wachtwoord op https://outlook.office365.com. E-mails die ná 16 juni om 14:00 zijn verstuurd naar jouw e-mailadres, worden weer zoals gebruikelijk in je UU-Gmailbox afgeleverd.

Ik ben al overgestapt op Solis-mail

Je Solis-mail werkt zoals gewoonlijk. Echter, als gevolg van de storing wordt je e-mail nu op zowel je Solis-mail als je UU-Gmail afgeleverd. Je kunt deze extra aflevering (forward) op je UU-Gmailadres uitzetten met behulp van deze handleiding.

Ik had een forward ingesteld naar een privé-emailadres

Indien je jouw e-mail doorstuurde naar een privé-emailadres, moet je dit opnieuw instellen in je Solis-mail. Hoe je dat doet, lees je in deze handleiding.

Hulp nodig of vragen?

Neem contact op met de ICT Servicedesk. Je vindt de contactinformatie op https://www.uu.nl/ict-servicedesk.