Doe mee aan het student startup validatieprogramma van UtrechtINC

UtrechtInc is een wereldwijd gerenomeerde universitaire startup incubator, met UtrechtInc Students als studentenvereniging voor ondernemerschap. Als onderdeel van de verschillende validatieprogramma's bij UtrechtInc wordt dit najaar het student startup validatieprogramma gehouden.

Het validatieprogramma is een gratis programma van 8 weken (met alleen inschrijfkosten) dat is ontworpen om schaalbare student startups te ondersteunen. Het staat open voor zowel de Universiteit Utrecht (UU) als de Hogeschool Utrecht (HU). Van masterclasses tot expert talks tot product development sessies, het programma is samengesteld om een volledig succesvolle startup op te zetten en de studenten erachter te ondersteunen.

Tijdens het programma ontdek je of ondernemerschap iets voor jou is en leer je vaardigheden die van pas kunnen komen bij het starten van een bedrijf. Verder helpt het validatieprogramma je op weg naar een sterk team, de beste klanten, en je eerste investering.

Programma

Geaccepteerde deelnemers brengen 10 weken door in een programma dat bestaat uit:

• Introductie: Twee intensieve weken waarin startups gezamenlijk 1 tot 2 dagen per week werken aan masterclasses en teambuildingsactiviteiten.
  • Voortgang: Gedurende de rest van het programma één ochtend of middag per week besteden aan ofwel een masterclass of een voortgangssessie.

Registratie en meer informatie

Je kunt je aanmelden via het inschrijfformulier op de website van UtrechtInc.

Tijdschema

• 10 oktober - 23:59: De deadline om je onepager in te sturen. Check je ontvangstbevestiging voor 2 voorbeelden
  • 11 oktober: Aankondiging selectie 1
  • 13 oktober, ochtend: Pitch & aankondiging selectie 2