Blok 4

26 april t/m 2 juli 

  • Cursusinschrijving
    • 2 november t/m 29 november: Geesteswetenschappen, Diergeneeskunde, Sociale Wetenschappen, REBO
    • 1 februari t/m 28 februari: Betawetenschappen, Geowetenschappen
  • Wijzigingsdagen
    • 6 en 7 april
Blok 1

6 september t/m 14 november

  • Cursusinschrijving
    • 31 mei t/m 27 juni: Geesteswetenschappen, Sociale Wetenschappen, REBO 
  • Wijzigingsdagen
    • 23 en 24 augustus
Blok 2

15 november t/m 6 februari

  • Cursusinschrijving
    • 31 mei t/m 27 juni: Geesteswetenschappen, Sociale Wetenschappen, REBO
  • Wijzigingsdagen
    • 25 en 26 oktober
Blok 3

7 februari t/m 24 april

  • Cursusinschrijving
    • 1 november t/m 28 november: Geesteswetenschappen, Sociale Wetenschappen, REBO 
  • Wijzigingsdagen
    • 24 en 25 januari

Voor de faculteit Geneeskunde geldt dat je het beste contact kunnen opnemen met hun studiepunt, aangezien zij veel verschillende opleidingen hebben waarbij allerlei andere inschrijvingsperiodes gelden.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met het studiepunt van de faculteit waarover je iets wilt weten.

Let op: het studiepunt tot nader bericht alleen bereikbaar via telefoon en e-mail.

Telefoon: 030 253 5888 (tussen 10.00-12.00 uur)
E-mail per opleiding:

Student Affairs Faculty of Science - Bachelors is er voor vragen over:

  • Cursusinschrijving
  • Rooster
  • Registratie studieresultaten OSIRIS
  • Studievoortgangoverzicht (SVO)
  • Afstuderen

The front desk of Student Affairs Science is closed till further notice. However, you can reach us by phone and email.

Telephone: +31 (0)30  253 5555 (Monday to Friday from 10:00 to 12:00)
Email: 

Key tasks Student Affairs

  • Course registration
  • Course planning (classes and exam dates and locations)
  • Result registration in OSIRIS
  • Administration of Application and Assessment Forms for Research Projects
  • Student Academic Progress Report
  • Graduation
  • Organisation of Graduation Ceremonies

Onderwijs- en Studentenzaken (OSZ)

Je kunt terecht bij OSZ met vragen over o.a. onderwijs, roosters, Blackboard, Epass, studievoortgang en diploma-uitreikingen.

De OSZ-balie in het Androclusgebouw is gesloten. 

Je kunt OSZ op dit moment op de volgende manieren bereiken:

  • E-mail: osz.vet@uu.nl (elke werkdag van 09:00 tot 17:00 uur)
  • Telefoon: 030 253 4858 (elke werkdag van 10:00 tot 12:00 uur) 

Studieadviseurs

Je kunt hier vinden hoe je contact kunt opnemen en een belafspraak kunt inplannen.  

International office

Je kunt hier vinden hoe je contact kunt opnemen en een bel-/videoafspraak kunt inplannen.  

Onderwijssecretariaten

Specifieke vragen?

Kan je het antwoord op jouw vraag niet op de studentensite vinden? Mail dan:

Medewerkers Onderwijs- en Studentenzaken (OSZ)

Ga naar OSZ van de faculteit Diergeneeskunde op de website van de Universiteit Utrecht.

Let op: in verband met het coronavirus is het studiepunt tot nader bericht alleen bereikbaar via de e-mail en telefoon.

Bij Student Affairs Geosciences kun je terecht met vragen over onderwijs, roosters, studievoortgangsoverzicht, tentamens, vrijstellingen, studeren in het buitenland en het aanvragen van je diploma.

E-mail: studentaffairs.geo@uu.nl (vermeld je naam, opleiding en studentnummer)

Telefoon: 030 253 9559 (elke werkdag van 10:30 tot 11:30)

Balie: vanwege het coronavirus is onze balie voor onbepaalde tijd gesloten. Alleen voor het afhalen van diploma’s kan je momenteel bij ons terecht, elke dinsdag en donderdag van 10.30 tot 11.30 uur.

Let op! In de periode van 26 juli t/m 15 augustus is Student Affairs telefonisch niet bereikbaar en is ook de balie dicht. Email's worden wel behandeld, maar houd rekening met een langere responsetijd. 

 

Bij het Studie-informatiepunt (STIP) kun je terecht voor vrijwel alle administratieve zaken, zoals in- en uitschrijving cursussen, formulieren, diplomering en cijfers. In een beperkt aantal gevallen verwijzen wij je door naar medewerkers van Onderwijszaken. Je kunt via het STIP ook een afspraak maken met de studieadviseurs, studieloopbaanbegeleider of klachtencoördinator.

Telefoon: 088 75 534 78 , bereikbaar op werkdagen tussen 10:45 en 13:30 uur.
E-mail: STIP@umcutrecht.nl

De balie is, vanwege de corona-maatregelen, tijdelijk alleen op afspraak te bezoeken. Je kunt een afspraak maken via het online afsprakensysteem: https://www.planzelf.nl/enterprise/bij/umcutrecht_STIP

 

Het Studiepunt van het departement Rechtsgeleerdheid is het eerste aanspreekpunt voor studenten. Je kunt hier terecht met vragen over onderwijs, roosters, stages, examens, toestemming voor keuzecursussen buiten de opleiding, vrijstellingen, informatie over studeren in het buitenland en het aanvragen van het diploma. 

Het Studiepunt is tot nader bericht gesloten vanwege de maatregelen die zijn genomen in verband met het Coronavirus. Alle inloopspreekuren van studiepunt, studieadvies, examencommissies en toelatingscommissies vervallen helaas.

Het Studiepunt is per email bereikbaar op studiepunt.rechten@uu.nl
Het telefonisch spreekuur is op maandag t/m donderdag van 10.00 tot 12.00 uur, op vrijdag zijn wij gesloten.
Tel. (030) 253 70 04
E-mail studiepunt.rechten@uu.nl

De studieadviseur kan je begeleiden en adviseren bij je studie(keuze) en het opstellen van een studieplanning. Hij/zij kan je op weg helpen naar de talloze voorzieningen die de Universiteit Utrecht speciaal voor studenten heeft. Indien je studievertraging oploopt door bijvoorbeeld ziekte, bijzondere omstandigheden of familieomstandigheden kan de studieadviseur terecht voor ondersteuning.

De Studieadviseurs zijn alleen per mail bereikbaar op studieadviseur.rechten@uu.nl
Het telefonisch spreekuur is op maandag t/m vrijdag van 13.00-14.00 uur, tel. (030) 2537009

 

 

 

 

Studiepunt departement Bestuurs- en Organisatiewetenschap (USBO)

Bij het studiepunt van de opleiding Bestuurs- en organisatiewetenschap kun je terecht met vragen over onder andere: het studieprogramma, roosters, cijferadministratie, stages, selectieprocedures, studeren in het buitenland en afstuderen. Ga altijd eerst na of het antwoord op je vraag op deze site staat.

Adres: Bijlhouwerstraat 6, 3511 ZC Utrecht

Telefoon: (030) 253 8101 (front office)

E-mail: studiepunt.usbo@uu.nl

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 9.00 - 17.00 uur.

Let op: vanwege de coronamaatregelen zijn niet alle medewerkers van het studiepunt iedere werkdag op locatie aanwezig. Wil je weten wie er van het studiepunt op een bepaalde dag aanwezig is? Neem dan contact op met de front office via 030 253 8101. Langsgaan bij het studiepunt kan alleen op afspraak die je vooraf hebt gemaakt: studiepunt.usbo@uu.nl / 030 253 8101.

Let op: In verband met Covid-19 is het studiepunt momenteel alleen bereikbaar via email en telefoon. 

Waarvoor ga je naar het studiepunt?

Bij het Studiepunt Economie (U.S.E.) kun je terecht voor algemene vragen over je studie, zoals vragen over inschrijving voor cursussen, tentamens en onderwijs, het verkijgen van een gecertificeerde kopie van je studievoortgangsoverzicht, je rooster en je cijfers. 

Telefoon

Bereikbaar per telefoon op: maandag t/m vrijdag 10:00 - 12:00
Telefoonnummer: 030 253 4283

Email

We beantwoorden je email zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 2 werkdagen. 
Email: studiepunt.use@uu.nl en vermeld je naam en je studentnummer. 

Bezoekadres

Momenteel is de balie gesloten vanwege Covid-19. 

Adam Smith Hall, kamer 0.01
Kriekenpitplein 21-22, 3584 EC Utrecht
Postadres: Postbus 80125, 3508 TC Utrecht

Het Studie-informatiepunt (STIP) is het eerste aanspreekpunt voor studenten en geïnteresseerden.

Je kunt er terecht met al je vragen over je (toekomstige) studie aan de faculteit Sociale Wetenschappen.

Adres

Utrecht Science Park, Sjoerd Groenmangebouw, Padualaan 14,  verdieping 0.

Let op: aangepaste bereikbaarheid

Wegens het coronavirus is de STIP-balie voor onbepaalde tijd gesloten. Je kunt ons als volgt bereiken:
 

  • per email - mail je vraag door middel van het vragenformulier;
  • per telefoon - maandag tot en met vrijdag van 10 tot 12 uur. Tel: 030 253 4949.

Diploma / gewaarmerkte kopie afhalen: beperkt mogelijk

Ben jij voor juni 2021 afgestudeerd en wil je je diploma (al dan niet met gewaarmerkte kopie) afhalen?

Door de maatregelen rondom COVID-19 is het afhalen beperkt mogelijk op woensdag en vrijdag tot en met 2 juli 2021. Let op: deze datum wordt niet verlengd. Reserveren is verplicht.

Let goed op het volgende:
 

  • Afhalen kan uitsluitend in de aangegeven periode. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.
  • Afhalen kan uitsluitend met een online reservering. Hierop worden eveneens geen uitzonderingen gemaakt.
  • Zorg dat je alleen bent, gezelschap is niet toegestaan.
  • Draag een mondkapje, dit is voor iedereen verplicht.
  • Neem je identiteitsbewijs mee.

Heb je gereserveerd maar kun je niet komen?

  • Annuleer altijd de afspraak.
  • Laat het ons weten als je op het moment van de afspraak onverwacht verhinderd bent.

Please contact UCU reception, email: ucu.administration@uu.nl, phone: 030-2539900. 

Temporary opening hours: Monday to Friday 8:30-16:30.