Studiepunt Geesteswetenschappen

Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:

  • E-mail: studiepunt.gw@uu.nl (elke werkdag van 09.00 tot 17.00 uur)
  • WhatsApp: 06 41 08 45 38 (elke werkdag van 09.00 tot 17.00 uur)
  • Telefoon: 030 253 6285 (elke werkdag van 11.00 tot 13.00)
  • Postadres: Drift 10, 3512 BS Utrecht

Vermeld altijd je studentnummer en opleiding!

Onze balie is momenteel voor onbepaalde tijd gesloten in verband met het coronavirus. Wel kun je een afspraak maken voor het ophalen van een gewaarmerkte cijferlijst of afstudeerverklaring, het laten waarmerken van een diplomakopie, het ondertekenen van documenten, het ophalen van je diploma (mogelijk vanaf september voor studenten die voor 1 maart 2020 zijn afgestudeerd of na bericht van het Examensecretariaat dat je diploma klaarligt), en het ophalen of inleveren van andere documenten.

Afspraak met de studieadviseur of Career Officer

Afspraken met de studieadviseur of de Career Officer kun je alleen maken door ons te bellen.

Afspraak maken om langs te komen

Hieronder kun je een afspraak maken om voor een van de volgende zaken langs te komen bij de balie van Drift 10: afstudeerverklaring ophalen • diplomakopie laten waarmerken • document laten ondertekenen • gewaarmerkte cijferlijst ophalen • diploma ophalen (vanaf september) • andere documenten inleveren/ophalen

> Je wordt alleen binnengelaten als je een afspraak hebt.
> Kom alleen en niet met iemand samen!
> Wil je een afstudeerverklaring komen ophalen, neem daarover dan eerst contact op met het Examensecretariaat GW (ExamensecretariaatGW@uu.nl

Kun je niet bij de uitreiking zijn in het najaar en ben je afgestudeerd voor 1 maart 2020? Dan kun je je diploma ophalen vanaf september. Op onze algemene pagina over Afstuderen kun je te zijner tijd zien welke diploma's al klaarliggen en hoe je je diploma kunt ophalen.

Studentenservice

Bij Studentenservice kun je terecht voor informatie over allerlei zaken waar je als (aankomend) student van de Universiteit Utrecht mee te maken krijgt. Denk hierbij aan aanvullende informatie op het gebied van aanmelding, in- en uitschrijving, collegegeld, en studeren in het buitenland. Daarnaast kun je met ons bellen (of langskomen aan de balie) om een afspraak met een studentendecaan te maken. Studentendecanen kunnen je meer informatie geven over financiële voorzieningen, studeren met een functiebeperking of het combineren van studeren en topsport. 

Het volgende kan je zelf regelen:

Betaling collegegeld 2020-2021

Mocht er iets mis zijn gegaan tijdens het afgeven van de machting in Studielink, wacht dan 48 uur voordat je het opnieuw probeert. Als het na 48 uur niet lukt, neem dan contact met ons op.

Bewijs betaald collegegeld
Verklaring van inschrijving

Print via Osiris Student een verklaring uit

Wijzigen betaalgegevens collegegeld
Vragen over je opleiding (bijvoorbeeld over je rooster, vakinschrijving, cijferlijst, studieprogramma)

Neem contact op met je studiepunt

Vragen over bestuursbeurzen

Stel deze via bestuurlijkactiefuu@uu.nl 

Vragen over lopende aanvraag afstudeersteun

Heb je een ander soort verklaring omtrent je inschrijving, collegegeld, behaald diploma, of overige opleidingsgegevens nodig? Of zoek je meer informatie over deze documenten? Kijk dan op onze verklaring pagina

 

Contact Studentenservice

Emailstudentenservice@uu.nl 

Telefoon: 030 253 7000
ma t/m vrij 13.00-15.00 uur
Bezoekadres: Bestuursgebouw - Heidelberglaan 6 - Utrecht Science Park
Onze balie is momenteel alleen op afspraak geopend en alleen voor noodzakelijke afspraken. Maak een afspraak.

Vermeld of houd bij elk contact je studentnummer bij de hand.

UU for U, Student Services

  • UU for U Student Services, entree

Adres: 

Heidelberglaan 6, 3584 CS Utrecht

030 253 70 00

studentenservice@uu.nl

Voor IT-vragen kun je terecht bij de IT-servicedesk

Vermeld bij correspondentie altijd je voor- en achternaam en studentnummer.

Faciliteiten: 

Als je vragen hebt over je rooster, je cijfers, of andere inhoudelijke vragen rond je studie, neem dan contact op met het Studiepunt GW.