Huisregels Hijmans van den Berghgebouw

Voor veilig werken en studeren vragen wij je om je, naast de algemene RIVM‐richtlijnen, aan de volgende aanvullende regels te houden:

• Ga naar binnen via de hoofdingang van het HvdB‐gebouw aan de Universiteitsweg, tenzij deze gesloten is in bijvoorbeeld de vakantieperiode.
  • Volg de aanwijzingen over aangegeven looproutes en andere informatie in het HvdB‐gebouw op.
  • Neem zoveel mogelijk de trap en houdt rechts aan.
  • Kom in principe niet in de UMCU gebouwen buiten het HvdB en de onderwijszalen in het UMCU, tenzij dit noodzakelijk is.
  • Mocht je op enig moment je niet aan de regels houden, dan kan de coronacoördinator je hierop aanspreken.

We rekenen op je hulp én begrip! Samen zorgen we voor een veilige omgeving voor studenten, medewerkers en patiënten.

In onderstaande video vertellen we over de huisregels in het Hijmans van den Berghgebouw.

Lunchen, studeren en je fiets parkeren in/bij het HvdB‐gebouw

• Restaurant de Kroonluchter is momenteel gesloten. Gevraagd wordt zoveel mogelijk zelf lunch mee te nemen.
  • De rode overdekte fietsenstalling naast het HvB‐gebouw is geopend. Houd je ook in de fietsenstalling aan de genoemde regels. Houd er rekening mee dat deze fietsenstalling tot 18.00 uur is geopend.
  • Het studielandschap is open, maar wel met een beperkt aantal plekken en op basis van reservering. Reserveren kan via https://www.planzelf.nl/enterprise/bij/umcutrecht_SLSr