Studie-informatiepunt

Het Studie-informatiepunt (STIP) is gesloten van 24 juli t/m 4 augustus. In deze periode worden alleen spoedmails beantwoord.

De openingstijden van het STIP zijn als volgt:

Maandag t/m vrijdag vrijdag: 10.45 – 13.30 uur.
Tel.: 088-75 53478
E-mail: STIP@umcutrecht.nl

Bezoekadres:
G.01 AZU
Heidelberglaan 100
3584 CG Utrecht

Postadres:
UMC Utrecht
T.a.v. Studie-informatiepunt (STIP)
Huispostnummer G.01
Postbus 85500
3508 GA Utrecht

Een afspraak maken is niet nodig, behalve voor het ophalen van een diploma. Dit kan via: https://www.planzelf.nl/enterprise/bij/umcutrecht_STIP

Bij het Studie-informatiepunt (STIP) kun je terecht voor vrijwel alle administratieve zaken. Je kunt bijvoorbeeld contact met ons opnemen met vragen over afstuderen, cursusinschrijving, in- en uitschrijving opleiding, resultaten in Osiris en met vragen over accounts. In een beperkt aantal gevallen verwijzen wij je door naar medewerkers van Onderwijszaken. Voor het waarmerken van je diploma/cijferlijst en het aanvragen of invullen van een verklaring kun je ook bij STIP terecht.

Via het digitale Aanvraagformulier verklaringen kun je diverse verklaringen aanvragen. Je ontvangt een mail van STIP als de verklaring klaar ligt, dit is doorgaans binnen 5 werkdagen. Je kunt de verklaring vervolgens ophalen bij het STIP, locatie: AZU G.01, tijdens openingstijden.

Heb je een verklaring van behaald diploma nodig of verificatie van je opleidingsgegevens? Hier lees je hoe je deze kunt aanvragen.

De volgende verklaringen kunnen niet bij het STIP worden aangevraagd:

  • Een bewijs van inschrijving. Hiervoor kun je terecht bij de balie van UU for U Student Services, Heidelberglaan 6.
  • Een bewijs betaald collegegeld. Hiervoor kun je terecht bij de balie van UU for U Student Services, Heidelberglaan 6.
  • Een begeleidende brief van de studentendecaan