Wij helpen je graag in persoon aan onze balie. Gezien de huidige omstandigheden willen we je echter vragen om rekening te houden met het volgende:

  • Bellen en/of mailen is de huidige norm. Maak alleen noodzakelijke fysieke afspraken. Veel vragen kunnen per mail of telefoon ook beantwoord worden. Als je twijfelt over een afspraak bel dan gerust. Wij denken graag met je mee.
  • Kom alleen naar de afspraak.
  • Volg de instructies op van de medewerkers van de universiteit.
  • Houd je aan de regels, hygiënemaatregelen en looproutes in de balieruimte.
  • Kom niet te vroeg naar jouw afspraak en wacht zoveel mogelijk buiten.
  • Houd rekening met de andere personen in de balieruimte.
  • Je gaat er mee akkoord dat wij naam en contactgegevens twee weken bewaren voor eventueel bronnenonderzoek vanuit de GGD.

LET OP: het is niet mogelijk om via deze agenda een afspraak te maken bij een studentendecaan. Hiervoor kun je telefonisch contact opnemen met Studentenservice.

International Student Admissions:

Wil je gewaarmerkte kopieën inleveren voor jouw aanmelding? Dit kan in de grote brievenbus voor de ingang van Heidelberglaan 6, je hoeft hier geen afspraak voor te maken. 

Heb je enkel originele documenten in bezit? Maak dan een afspraak om deze te laten kopiëren en waarmerken. Je kunt een afspraak maken bij Studentenservice om een gewaarmerkte kopie te laten maken en in te leveren tijdens hetzelfde bezoek. 

Voor een afspraak met International Student Admissions selecteer je de optie ‘ISA - inleveren documenten’.  Ook voor deze afspraken vragen we je om rekening te houden met eerder genoemde punten.