Contactgegevens faculteit Sociale Wetenschappen:

Het Studie-informatiepunt (STIP) is het eerste aanspreekpunt voor studenten en geïnteresseerden.

Je kunt er terecht met al je vragen over je (toekomstige) studie aan de faculteit Sociale Wetenschappen.

Let op: aangepaste bereikbaarheid

Wegens het coronavirus is de STIP-balie voor onbepaalde tijd gesloten en zijn we niet per telefoon bereikbaar. Je kunt ons nog wel bereiken via email. Mail je vraag door middel van het vragenformulier.

De studieadviseurs helpen je bij vragen over je opleiding en geven persoonlijke studiebegeleiding. Raadpleeg ons bij problemen die invloed hebben op het verloop van je studie, zoals persoonlijke problemen, ziekte, studievertraging of studievaardigheidsproblemen.

De studieadviseur verwijst je zo nodig door naar andere begeleiders, zoals de studentendecaan of de studentenpsycholoog.

Bekijk de introductiefilm van de studieadviseurs.

Let op!

I.v.m. de maatregelen rondom het coronavirus zijn de studieadviseurs niet fysiek bereikbaar. De inloopspreekuren en afspraakmogelijkheden vervallen tot nader order. Je kunt op de volgende manieren contact opnemen:

E-mail

Stel je vraag via studieadviseurs.fsw@uu.nl. Deze mail wordt elke werkdag bijgehouden en we proberen zo snel mogelijk te reageren. Als je al eerder via e-mail contact met een studieadviseur hebt gehad, kun je het persoonlijke e-mailadres gebruiken.

Telefonisch spreekuur

Tel: 030 253 4876.
Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag, 11.00 - 12.30 uur.

 

Bart Weerdenburg, Loes van Velzen, Nicole van der Hoeven - Sneijder

Het International Office is het aanspreekpunt voor inkomende en uitgaande uitwisselingsstudenten van de faculteit Sociale Wetenschappen. Je kunt hier terecht met al je vragen over het tijdelijk studeren in het buitenland.

Let op: aangepaste bereikbaarheid

Wegens het coronavirus zijn onze spreekuren voor onbepaalde tijd opgeschort. Je kunt ons tijdens kantooruren nog wel bereiken via telefoon en e-mail.

E-mail: io.sbs@uu.nl
Telefoon: +31 (0)30 253 3659

Contactgegevens Universiteit Utrecht:

De universiteit kent een gedragscode voor het tegengaan van ongewenst gedrag. Met een klacht op dit gebied kun je terecht bij de vertrouwenspersoon.

Eén van de taken van de vertrouwenspersoon is opvang en begeleiding. Ook kan de vertrouwenspersoon bemiddelen tussen klager en beklaagde. Als dat niet helpt, kan gezamenlijk worden besloten om een klacht in te dienen bij de klachtencommissie. Deze commissie stelt een onderzoek in en adviseert vervolgens het College van Bestuur over de te nemen maatregelen.

Wil je de locatie opzoeken van het gebouw waar je les hebt of wil studeren? Bekijk dan het overzicht van gebouwen van de Universiteit Utrecht.

Bij Studentenservice kun je terecht voor informatie over allerlei zaken die met studeren en het studentenleven te maken hebben. Denk hierbij aan aanvullende informatie over bijvoorbeeld: inschrijving, collegegeld, bestuursbeurzen, studie en topsport, handicap of chronische ziekte.

Bij het Skills Lab kun je terecht als je meer wilt weten over het ontwikkelen van jouw academische vaardigheden of als je in je studie ergens tegenaan loopt. We proberen zo helder mogelijk in kaart te brengen wat er allemaal te vinden is aan trainingen, workshops, cursussen, individuele begeleiding en tools. 

Het Facilitair Service Centrum (FSC) is verantwoordelijk voor de uitvoering van de facilitaire dienstverlening bij de Universiteit Utrecht. Denk aan audiovisuele onderwijsondersteuning, catering, zaalverhuur, schoonmaak, afvalverwijdering, post, vervoer, reparaties en onderhoud van gebouwen en faciliteiten.

Wil je een storing of defect melden? Of een facilitaire dienst aanvragen? Gebruik het FSC Meldformulier voor alle facilitaire meldingen (storing/defect, aanvraag, suggestie, klacht).

Meer informatie

FSC Meldpunt
Marinus Ruppertgebouw, Leuvenlaan 19
030 253 95 95
Maandag tot en met vrijdag, 8.00 - 16.30 uur
FSC Meldformulier

Niet gevonden wat je zocht? In de A-Z Lijst vind je een overzicht van alle universitaire faciliteiten en voorzieningen.