Klachtencoördinator
Als je het niet eens bent met de manier waarop een medewerker of dienst van de universiteit zich tegenover jou heeft gedragen, dan kun je daar wat aan doen. Op deze pagina lees je bij wie je terecht kunt in jouw situatie.
Het kan voorkomen dat je als student niet tevreden bent over bijvoorbeeld:
- het niet nakomen van de programmering van het onderwijs of de tentamens;
- het gedrag van een docent of een ander personeelslid;
- gebrekkige of ontbrekende faciliteiten;
- de manier waarop een brief is beantwoord.
Bij wie kan ik terecht?
In eerste instantie kan je proberen langs de informele weg tot een oplossing te komen, door je probleem te bespreken met degene die het betreft of door advies in te winnen van je studieadviseur of een studentendecaan.
Vind je dat er sprake is van een ernstige klacht, vind je het lastig om je klacht te bespreken of het is niet gelukt om je probleem informeel op te lossen? Dan kan je via onderstaande contactpersonen een formele klacht indienen.
Contact
Klachten over opleiding of faculteit | |
---|---|
Klachten over centrale, universitaire diensten | |
Klachtafhandeling |