Training Manage your supervisor (Engelstalig)

tot

Een promotieproject brengt veel uitdagingen met zich mee. Je moet je onderzoeksactiviteiten zelfstandig organiseren en er wordt van je verwacht dat je met werkdruk kunt omgaan. Tegelijkertijd ben je verantwoordelijk voor het rapporten van je ideeën, bevindingen en de algehele voortgang aan je begeleiders. Goed kunnen communiceren is essentieel voor professioneel succes en welzijn in het werk.

In deze workshop zullen we ons richten op de communicatie tussen jou en je supervisor. Het managen van je supervisor en je collega's begint met het managen van jezelf. Je zult daarom een korte vragenlijst beantwoorden om te reflecteren op je eigen werkstijl. We bespreken de verschillen tussen de stijlen en zoomen in op sterke punten en mogelijke uitdagingen. Vervolgens onderzoek je de leiderschapsstijl van je supervisor. We bespreken verschillende soorten leiderschap en hoe je daarmee om kunt gaan. Uiteindelijk zullen we feedbacksessies simuleren om zo te oefenen met je persoonlijke leerdoel en om je communicatievaardigheden te verbeteren

Het resultaat van deze workshop is dat je meer begrip hebt van je eigen communicatiestijl en die van je supervisor. Door deze inzichten te combineren met praktische oefeningen kun je de communicatie met je supervisor verbeteren.

Voor wie

Promovendi van alle graduate schools, ongeacht contract type of jaar van jouw project; Postdocs en tijdelijke docenten van alle faculteiten, ongeacht contract type dienstverband (pilot)

Trainers

Rutger-Jan Scholtens

Gratis toegankelijk

Certificate of proof of attendance verkrijgbaar via de trainer

Ons no-show beleid

Wij bieden graag gratis diensten aan vanuit Career Services aan alle studenten van de Universiteit Utrecht. Echter: Gratis betekent niet vrij van verantwoordelijkheden. Onze activiteiten zijn regelmatig ruime tijd van tevoren volgeboekt. Voor iedere late annulering of no-show, hebben we een aantal studenten dat de activiteit graag had bijgewoond, moeten teleurstellen. Dit is hoe we te werk gaan:

• Wanneer je je voor een training hebt aangemeld, verwachten we dat je de training daadwerkelijk bijwoont;
  • Wanneer je je aanmelding moet annuleren, doe dit dan zo vroeg mogelijk, uiterlijk 24 uur van te voren;
  • Wanneer je niet komt opdagen zonder kennisgeving, kun je gedurende acht weken niet meer deelnemen aan activiteiten van Career Services. Twee no-shows betekent dat je niet meer kunt deelnemen voor de rest van het studiejaar.

Vragen?

Kun je de bijeenkomst niet bijwonen, twijfel je of de bijeenkomst relevant is voor jou of heb je een andere vraag over de bijeenkomst? Stuur dan een mail naar careerservices@uu.nl.

Begindatum en -tijd
Einddatum en -tijd